tisdag 31 januari 2012

Nyligen sedda filmer..


The Twilight saga Breaking Dawn prt1 Klart man hade större förväntningar men är helt nöjd med denna film. Jag tyckte de hade fått in mer humor och drama vilket gjorde den fulländad, tyckte stackars Bella såg så hemsk ut verkligen som hon hade anorexia eller något usch. Blev lite smått rädd för att skaffa barn nu haha. Kan inte vänta till nästa film vill så gärna se hur allt slutar om det verkligen är ett bra slut som man kan nöja sig med eller om det bara blir en flopp.
★★★★★


Mr. Poppers Penguins Jag tycker alltid att Jim Carrey lyckas med komedier och han har gjort det igen. Detta är en så underbart mysig film som hela familjen kan se och jag vill iaf ha pingviner nu haha. egen story och roligt att man tar lite udda djur och gör till en familjefilm/komedi.
★★★★★


Puss in Boots Roligt att puss fått en egen film med en egen story men ärligt talat tycker jag han ska stanna kvar i Shrek filmerna. Även om den var söt och jag tyckte om den på ett sätt så gillade jag inte riktigt själva idén med att ta handlingen från en mycket gammal saga och sen karaktären som spelar ägg? Nej det funkade inte från mig. allt var bra om ägget inte fanns med, men nu är detta en barn film men ändå jag tycker om och kolla iaf. Denna film går garanterat hem hos de små barnen hehe
★★★☆☆




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar